Veelgestelde vragen

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en service. Heb je daarom een vraag? Stel ‘m gerust of misschien vind je het antwoord al wel tussen onze veelgestelde vragen.

Vragen over de bezorging

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

We snappen dat je niet kan wachten totdat je de mooie textielproducten in je handen hebt. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan versturen we je bestelling nog dezelfde dag. Je bestelling wordt verstuurt via DHL. Je pakket wordt dan meestal de volgende dag bezorgd (met uitzondering van zondag). 

Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 4,95 voor verzending in de Benelux. Vanaf 50 euro is de verzending gratis. Ga voor een duurzame keuze en laat je pakket bezorgen bij een afhaalpunt. Hiervoor zijn de kosten € 2,95.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen als de bestelling is geplaatst?

Je bestelling wordt automatisch verwerkt, en al snel opgehaald door onze vervoerder. Mocht je een verkeerd adres hebben ingevuld of dit nog snel willen wijzigen, dan adviseren wij je om zo snel mogelijk te bellen naar het onderstaande telefoonnummer. Mocht je pakket nog niet zijn aangemeld, dan kunnen we het nog proberen te wijzigen.  

Telefoonnummer: 085 747 0099  

Ik kan mijn zending niet volgen. Wat is er aan de hand?

Zodra je bestelling in ons magazijn is klaar gemaakt voor verzending, wordt er een verzendlabel geprint. Zodra dit is gedaan ontvang je automatisch een mailtje met de track en trace code. Je bestelling is te volgen vanaf het moment dat DHL dit label heeft gescand.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken. Dit lossen we graag voor jou op! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan helpen we jou meteen verder. 

Ik heb mijn bestelling (of een item) beschadigd ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Wat vervelend om te horen dat (een deel van) je bestelling beschadigd is. We kijken graag samen naar een passende oplossing. Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Als je er een foto bij doet van de beschadiging dan kunnen we het gelijk beoordelen.